Bau ketiak lelaki menjadi penawar stress Wanita



Tahukah anda kajian yang dibuat oleh bahagian biologi manusia di university Pennsylvania membuktikan bahawa peluh lelaki mampu mengurangkan stress bagi kaum wanita. Hahaha...kepada wanita-wanita kat luar sana tu silalah muntah banyak2 yer.




Kepada lelaki di luar sana xpayah lah nak membazir duit untuk beli porfume yang mahal-mahal. cukuplah sekadar dengan bau semulajadi anda...kahkahaka..

p/s : lawak jer, janganlah percaya sangat yerrr.. thanks 6hinggit








Tak kan BACA jer KOMEN la Sikit..!!!

1 Response to "Bau ketiak lelaki menjadi penawar stress Wanita"

  1. tapi kdang2 tgk org jugak....ad yg memg suke...mcm saya.....hehehehe malu plak mngaku...

    ReplyDelete

Jom Follow

Blog Terbaik

Follow on NetworkedBlogs