Sakit Malam Pertama - Bukan untuk tontonan Umum



Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam itu, tiba-tiba isterinya mengerang, "Adoi.. Sakitnya bang… ! Macam mana ni bang..?"

Suaminya lantas menenangkan isterinya, "Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu.." Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin.

Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: "Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut."

Sejak dari tadi bapa mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: "Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!"

Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: "Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?".

p/s : jangan fikir2 yg bukan2 yerr...

{ 7 comments.. read them below or add one }

Mish eika :) Mish eika :) 24 Mei 2012 11:30 PTG
Hahaha . tak pikir bukan2 :)
Mr A Mr A 24 Mei 2012 11:39 PTG
@Mish eika :) hahah...bagusla klau xpikir bukan2...kehkehkeh.. :g:
RazFiRa RazFiRa 25 Mei 2012 9:58 PTG
hahahhahahahahahahahahhaahha lawak giler!!
Mr A Mr A 25 Mei 2012 10:00 PTG
@RazFiRa hahah..lawak yer kak... :j:
khairuddin salleh khairuddin salleh 4 November 2012 10:28 PTG
nasib blum sempat fikir yg bukan2 hehehe
Crack Crack 26 November 2012 12:28 PTG
Huahahahahhahahahahahah....best glak.
Barzrul Basaruddin Barzrul Basaruddin 23 Disember 2012 3:26 PTG
baru nak fikir yang bukan2. x sempat lak.. hehe

Cerita Malam Pertama