Asal Usul kejadian mangkuk tandas!




Ada sorang negro ni telah sesat dipadang pasir sorang-sorang, dah beberapa hari dia tak makan dan tak minum, dia berjalan tanpa ada bekalan, perut dan terlalu lapar, dahaga dah tak boleh nak cakap, tapi dia masih berharap dapat keluar dari padang pasir tu.

Pada hari seterusnya, waktu panas matahari tengah terik, dia dah mula tak mampu nak berjalan, terlalu pelahan, hinggalah dia terpaksa merangkak, tiba-tiba semasa merangkak tu di pasir tu, macam cerita dulu dulu, dia terjumpa botol, macam botol kicap, siap ada penutup gabus lagi, Cepat-cepat dia cabut penutup gabus tu, untung untung ada air, tapi bukan air yang keluar, asap yang keluar, dan tiba tiba satu jin menjelma depan dia…..

"Terima kasih tuan, kerana melepaskan saya dari botol ini, buatlah tiga permintaan wahai tuan"

Apa lagi seronok la negro tu, dia pun cepat-cepat minta perkara yang dia nak, untung untung dapat "Wahai jin, aku nak tiga perkara tu, pertama, aku nak duduk tempat yang selalu ada air, kedua, aku nak jadik putih, ketiga, he he, yang ini tak taulah kalau boleh, aku nak selalu tengok ponggong perempuan, boleh ke?"

"BOLEEEEEEEH, tuan bersiap sedia, saya akan penuhi sekarang juga"

PLING!!!!!

Maka terciptalah mangkuk tandas ......

Gitu ler citer nyer
Asal usul kejadian mangkok tandas ........



Tak kan BACA jer KOMEN la Sikit..!!!

0 Response to "Asal Usul kejadian mangkuk tandas!"

Post a Comment

.......


Jom Follow

Blog Terbaik

Follow on NetworkedBlogs