Buah yang Menyerupai Nenen Wanita!


Setiap kejadian Tuhan pasti ada alasan disebaliknya.. Tapi kita selalu tak nampak apa kelebihan ciptaan Tuhan yang ada di depan mata..

Macam tu lah jugak dengan buah yang satu ni.. Sekali tengok memang lucah, tapi mungkin ada kelebihan buah ni yang kita tak tahu..

Buah di dalam gambar ni bernama buah Loofah yang banyak terdapat di negara Vietnam. Uniknya buah ni adalah ia menyerupai nenen wanita..

Memang sebijik beb.., siap dengan puting sekali tau buah ni....
Ramas buah dari pokok takpa....tak ada sesapa nak marah..Hahahaha...





1 comment... add one now

ALEXENDER DELPEIRO ALEXENDER DELPEIRO 20 Disember 2012 3:29 PTG
FAKE..BUAH LOOFAH BUKAN MCM NI BRO..