Kisah Benar Pengalaman Pertama Aku Digoda Perempuan Cantik



Aku merupakan seorang lelaki yang sangat bahagia. Awek aku cantik dan kami telah bercinta selama lebih dari setahun, jadi kami memutuskan untuk bertunang. Hanya ada satu hal kecil sering mengganggu aku, iaitu adik awek aku, Fara yang lebih muda dan lebih cantik. 

Calon adik ipar aku itu sering mengenakan baju yang sangat ketat dan selalu tanpa bra. Jika di rumahnya Fara seolah-olah sengaja dan sering membungkuk ketika di depan aku menyebabkan aku sering 'terpaksa' melihat kemantapan dan keindahan flora dan fauna di sebalik bukit yang berkembar itu.

Suatu hari aku berkunjung ke rumah awek aku. Entah kenapa hari itu hanya Fara seorang diri berada di rumah lalu kami berdua lepak dan berborak berdua-duaan di dalam rumah. Hari itu Fara mengenakan baju kuning yang nipis dan sangat ketat. Berkali-kali aku cuba membawa mata aku ke pohon-pohon rambutan dan pokok gajus di luar rumah namun usahaku hanya sia-sia. 

Sedang asyik berborak tiba-tiba Fara mendekati dan membisikkan kepada aku bahawa dia sedang mempunyai perasaan dan keinginan yang tidak mampu ditahan lagi. Perlahan dia mengucap ditelinga aku bahawa dia ingin bercinta dengan aku sekali sebelum aku menikahi kakaknya. 

Aku benar-benar terkejut dan diam tidak mampu berkata apa-apa. Kemudian perlahan-lahan dia bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata "Fara ingin ke bilik, kalau abang mahu ikut la Fara."

Aku merasa saat itu seluruh badan aku gementar melihat Fara selangkah demi selangkah perlahan dengan menggoda menaiki tangga ke biliknya. Ketika berada di puncak tangga dia melepaskan seluar dalamnya dan melemparkan ke arah aku. Aku tidak dapat menahan lagi lalu terus menuju ke pintu rumah dan berlari keluar menuju ke keretaku.

Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek aku, seluruh keluarga dan awek aku keluar dari bawah rumah dan semuanya bertepuk tangan. Awek aku tersenyum bangga melihat aku, ayahnya mendekati aku lalu memeluk mengucap tahniah "Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu telah lulus ujian kami, kamu ternyata pemuda yang sangat baik dan tidak mudah tergoda dengan pujuk rayu wanita."

Aku merasa sangat gembira dan dengan ini aku berpesan kepada korang semua :
"Jangan sesekali menyimpan kondom anda di dalam dompet, simpanlah ia di dalam kereta"

Artikel Asal


{ 17 comments.. read them below or add one }

Tanpa NamaTanpa Nama 22 Disember 2012 3:48 PG
Haha..sengal punya jantan..
koking76 koking76 22 Disember 2012 7:08 PG
nampak sangat tiru iklan kondom kan???LOL...haha kantoi
Tanpa NamaTanpa Nama 22 Disember 2012 11:52 PTG
elehhhhhh..tiruuuuu..apeee laaaaaaa
Tanpa NamaTanpa Nama 23 Disember 2012 9:25 PG
haha .. sial .
Barzrul Basaruddin Barzrul Basaruddin 23 Disember 2012 11:20 PG
bangsat.. nak p ambik kondom kat keta rupanya.. haha

Kilang Kondom
ohcikgu ohcikgu 24 Disember 2012 3:04 PG
cerita macam ni pun ada ke?
Tanpa NamaTanpa Nama 8 Januari 2013 9:10 PG
setannn...
Tanpa NamaTanpa Nama 10 Februari 2013 6:48 PTG
Dlm hal ni..bapak bdak pmpn ni sial.. Bg anak tyang bdan kt org lain..
Tanpa NamaTanpa Nama 12 Februari 2013 12:42 PTG
haha.. tpukan gmuruh ?? bagi kaki je muke sorg2 yg tpuk tu.
Tanpa NamaTanpa Nama 14 Februari 2013 4:57 PG
Kondom to get the best of all of you and I am a man they wish I was just a few minutes walk from my Android mobile phone deals with the best of luck with your new home for sale near the end I was a bit like that and it will be able to get the most popular and I will have the right to monitor all email communications are the property of their own way to the right thing for you to be a good idea for the use of the best of all of you who don't want you to the top of the table and the rest is the most of the day and the rest is the best price for the first time in the UK and Ireland and the other day and night and I am a beautiful person who is a bit of a new one by a team to play a game of the best price for the first to review the movie was a bit of a new one by one of the best way is a great time to
Tanpa NamaTanpa Nama 27 Februari 2013 3:33 PG
terpengaruh dengan zamri kl ini
Tanpa NamaTanpa Nama 22 Mac 2013 8:36 PG
sial die pergi ke kereta nak amik kondom , klow x de awek die kat depan mesti adek die dah lobos kene