Terminum air Mani yang telah luput tempohnya



Seorang wanita yang berumur 35 thn ditemui mati didalam bilik tidurnya semalam. Mengikut penduduk setempat, wanita itu baru sahaja melangsungkan perkahwinannya bersama seorang lelaki tua berumur 70 thn,
sehari sebelum dia meninggal dunia (kelmarin). 

Menurut suaminyanya, si mati tidak menunjukkan sebarang tanda-tanda ganjil yang mencurigakan sewaktu mereka mula masuk ke bilik tidur pada malam pertama dan menikmati malam pertama itu sebagaimana pasangan-pasangan lain. 

Dia berkata dia hanya menyedari kematian isterinya itu pada keesokan  harinya (pada hari kedua perkawinannya bersama wanita itu) setelah isterinya tidak bangkit dari tidur sehingga ke tengahari.

Suaminya yang menyangka isterinya keletihan mula mengesyaki sesuatu apabila tubuh isterinya hanya kaku tidak bergerak apabila dia cuba mengejutkannya. 'Saya cepat-cepat panggil jiran dan ketua kampung', kata suami si mangsa itu lagi.

Menurut doktor dari Hospital Alor Setar, Dr. Amran, yang melakukan bedah siasat sewaktu dihubungi semalam, berdasarkan kepada siasatan awal beliau mengatakan bahawa mangsa itu dikhuatiri telah terminum air mani yang telah luput tempohnya.

Nasihat PDRM kepada sume penduduk... kawin cepat2 sebelum expired ! 

{ 7 comments.. read them below or add one }

Tanpa NamaTanpa Nama 24 Disember 2012 12:10 PTG
x logik langsung~
kawan_ribu_cinta_satu kawan_ribu_cinta_satu 4 Februari 2013 1:45 PTG
sperma tua yg x tahan tu...hak hak...
Tanpa NamaTanpa Nama 4 Februari 2013 2:18 PTG
Ini semua poyo!
Faris Izwan Faris Izwan 4 April 2013 7:30 PTG
hahahahha memang boooo la blog ni