Sumpah Lawak - Gambar Interframe


Pernah tak perkara macam ni terjadi kat korang..elok-elok nak ambil gambar ada la pulak nak menyibuknya, apa-apa punnn!! jom kita layan dulu gambar kat bawah.







Sumpah Cool - Seni daripada rambut manusia


Kalau korang selama ini selalu tengok orang mengait guna benang, hari ini kita tengok pulak orang mengait guna rambut. sumpah cool beb. 







p/s : Apa pendapat korang? cool bukan

Cool Seni Bina yang Unik


Kita dah biasa tengok KLCC, yang menjadi kebanggaan rakyat malaysia dengan keunikan binaannya dan gabungan daripada dua menara. pernahkah anda lihat keunikan-keunikan seni binaan yang ada di dunia ini? jom kita tengok!












p/s : Macam mana cool kan? apa kata anda?

Bercinta dengan bapa sehingga mengandung




Shit betul la..klau mengandung kena rogol ngan bapa bleh terima lagi bapak tu yang mengong. ini kes suka sama suka ni..bebi la mat saleh ni!!! :(

Si Halus Vs Gergasi (7 Gambar)











Perggg jauh perbezaannya..yg kecik, kecik sangat.. yang besar, besar sangat..

Sometimes Cat is Funny!









thanks...for view!! don't forget to comment 

Reality of Fear!


You're not scared of the dark
You're scared of what's in it.

You're not afraid of heights
You're afraid of falling

You're not afraid of the people around you
You're just afraid of rejection

You're not afraid to love
You're just afraid of not being loved back

You're not afraid to let go
You're just afraid to accept the reality that he's gone

You're not afraid to try again
You're just afraid getting hurt for the same reason


p/s : source from FB

Pantun Oh Pantun!





Can study continue STUDY
Can't study, work FACTORY
Cannot rely on CHARITY

Earn a little SALARY
Just enough 4 daily ROTI
Go work no WIRA but LRT.

Colleagues formerly FRIENDLY
Daily treated to KOPI
Now gradually get CRAZY
Behind me say I LAZY.

Boss has no SYMPATHY
Work always must HURRY
Say I not enough BUSY
Often ask me do OT

Midnight go back by TAXI
TAXI surcharge KILLING ME
Now i pokai and NO MORE MONEY

Borrow from along kena EXTRA FEE
Coz money is never FREE

Boy/girl-friend go STEADY
Serious, and then MARRY

Ceremony and PARTY
joker-friends give PANTY
No money sure no HONEY

10 months later be DADDY
Wife at GH birth a BABY

Monthly pay back RHB
Earn not enough FEEL GUILTY
Nak jump down suicide and MATI
No money 4 funeral how to BURY

Because MALAYSIA BOLEH. SEMUA JADI.

* xde kena mengena dengan yang hidup ataupun yg telah meninggal dunia ehh..!

Perjanjian RM 3



Perjanjian RM3 menunjukkan betapa kreatifnya budak-budak kat malaysia


amacam pernah x anda buat ni masa kecik-kecik dulu?

Sumber : 6hinggit

Rehat sebentar bersama kit kat



Hah..korang yang dah boring tu boleh la usha gambar ni lama-lama tgok apa jadi.








aish..pening aq tgok gambar mcm ni.
anda mcm mana?

Jom Follow

Site Info

Recent Comments Widget