Header Ads

SANGAT MEMALUKAN!!! Video Pasangan Kekasih Ringan-Ringan Dalam KFC Menjadi Viral





Perghh, dah macam ‘trend’ bagi remaja zaman sekarang melakukan aksi tidak senonoh di khalayak ramai. Aksi tidak senonoh pasangan ini berjaya dirakam oleh pengunjung di sebuah restoran makanan segara KFC.

Jika anda perhatikan, dengan selambanya pasangan tersebut bercumbu sakan sehingga lelaki di dalam video tersebut mula ‘mengorak langkah’ menuju ke arah kemaluan wanita tersebut.Dasar tak tahu malu sungguh!

Di penghujung klip, kelihatan wanita itu pun macam dah mula risau dengan tindakan rakus teman lelakinya dan cuba bangun dari kerusi sebelum dia dirogol atas meja makan tu aje!Sape suruh layan dari mula kan? Mamat tu dah tak boleh nak kawal diri akhirnya….

Soalnya… apa mereka ingat restoran makanan segera tersebut bapak diorang punya?Anda fikirlah, ini baru di restoran, belum lagi mereka berada di tempat yang lebih ‘selesa’ seperti di dalam wayang.Jika di khalayak orang ramai pasangan tersebut selamba melakukan aksi ‘mengorak langkah’ , bagaimana pula di tempat yang tertutup? Berlangkah-langkah lagi lah jawapannya.

Begitu pun, kelakuan mereka sememangnya tidak bermoral dan boleh mengakibatkan budaya negatif seumpama ini menjadi ikutan anak muda yang lain pula.Gejala sebegini lah yang menyebabkan peningkatan kes-kes pembuangan bayi. Apa pun, semoga perkara sebegini dapat dijauhkan.



Sumber : http://malaysiaaviral.blogspot.com/




Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.