Header Ads

3 Gambar Eksklusif Teman Lelaki Baru Abby Abadi Tersebar...Kini Bercinta Dengan Uztaz..??





3 Gambar Eksklusif Teman Lelaki Baru Abby Abadi Tersebar | Sebelum ni ada jugak dengar desas-desus Abby sedang bercinta. Tapi tak tahu pulak gerangan lelaki tu ialah ustaz. Cepat jugak Abby dapat pengganti kan? Boleh jadi keluarga Ustaz dan Ustazah la lepas ni.

Miss A dapat tahu Ustaz tu memang serius dengan Abby dan meracang nak memperisterikan Abby tak lama lagi, benda yang baik memang harus dipercepatkan. Tak manis pulak kalau orang tengok, nampak gayanya macam mereka ni dah lama kenal. lelaki tu pun mesra je dengan anak-anak Abby.

Iyalah, nak mengorat mak kena lah pikat hati anak-anaknya sama. Nanti anak-anak tak suka, memang tak menjadi la nak kahwin dengan mak diorang. Jom kita layan gambar mereka bersama.





Sumber : http://kamithemedia.blogspot.com



loading...
Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.