Header Ads

Jom Tengok Reaksi Awek Cun Jepun Makan Durian!




Kalau sebelum ini kita dah terbiasa lihat respon mat salleh makan durian, kali ini jom kita lihat reaksi orang jepun pula. Amboi, bukan main teruja lagi pelajar-pelajar jepun ni ya? 

pelbagai reaksi lucu yang dapat dilihat. Sampai ada yang  nak termuntah selepas mencuba buah durian ini. 

Kalau luar Malaysia, boleh faham lagi tekak mereka tak sama dengan citarasa kita, kalau orang Malaysia tak suka durian ni macam pelik je… ke tak pelik? Rugi lah kalau korang tak suka makan durian ! sedap gila kot ! Fuh.. 



loading...
Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.