Sakit Lutut Dan Sendi? Minum Je Air Ni..



Sakit lutut membuatkan kita sukar untuk bergerak secara agresif.  Nak duduk pun sakit apatah lagi nak berjalan dalam tempoh yang lama kan. Sebenarnya banyak cara-cara atau kaedah yang boleh dilakukan untuk menghapuskan sakit lutut dan sendi ni. 

Salah satu cara yang mungkin korang tak tahu adalah dengan minum minuman ini. Jom tengok kat bawah ni:

Bahan-bahan:

-1 cawan (250ml) air
-1 cawan oatmeal segera
-2 cawan nenas ketulan
-1 cawan jus oren semulajadi mentah
– badam 4 oz. (40g) yang dihancurkan
– madu mentah 5 oz. (40g)
-g 7 kulit kayu manis

Arahan:

– Masak oat
– Masukkan oat dimasak dalam pengisar yang
– Memerah jus dari nenas dalam mesin pengisar
– Menambah jus oren, crushed badam, madu mentah
– Sebati segala-galanya
– Tambah kiub ais (pilihan)

 Dalam masa 2 minggu, insyaallah masalah sakit lutut dan sendi korang akan hilang.. 


0 comment... add one now