Header Ads

Gadis Terpaksa Padam 500 Gambar Selfie Seksi Selepas Dihantui Arwah Rakan



Seorang remaja perempuan yang hanya mahu dikenali sebagai Nor Amelia, mengaku tepaksa memadam gambar-gambarnya dengan jumlah lebih 500 gambar bersama rakannya yang tidak menutup aurat di laman media sosial dalam waktu beberapa hari.

Tidak hanya di Facebook, Nor juga memadam gambar gambarnya yang tidak menutup aurat di instagram serta merta.


Nor mengaku dia melakukan semua itu selepas sesuatu yang mengerikan menimpanya,kisahnya bermula sebulan lalu 3 hari selepas rakannya meninggal dunia dalam sebuah kemalangan jalan raya.

Semenjak dari pada itu ia selalu bermimpi di datangi kawannya yang sudah meninggal dunia itu dan menyuruhnya untuk memadam semua gambar mereka yang tidak menutup aurat.

Tidak hanya itu, Nor berkata bahwa dia beberapa kali melihat laptopnya hidup seperti dipakai seseorang pada waktu larut malam dan mencium bau darah di dalam biliknya.

“Pada awalnya saya tidak percaya, tetapi selepas saya mengalami gangguan pelik dan setiap kali saya tidur saya bermimpi sahabat saya seperti meminta tolong, saya yakin mimpi itu ada kebenarannya.

“Dalam mimpi itu, saya nampak dia diseksa, dicambuk oleh lembaga hitam besar dan berkuku panjang, dan kulitnya di siat dengan besi panas.. “kata Nor ketika menceritakan kisahnya.

“Pernah sekali saya melihat dia dalam mimpi menangis tersendu sendu sambil merintih.., “tolonglah padam gambar saya yang tak menutup aurat” saya dah tak tahan..”ujar Nor lagi.


“Semenjak dari pada itu, saya mulai memadam gambar gambar kami di facebook yang tidak menutup aurat..” kata Nor.

Nor turut mengakui bahawa dia dan kawan-kawan sebayanya memang sedikit nakal, tapi tidaklah nakal sampai mengaibkan keluarga dan menggadaikan maruah. Katanya, mereka hanya nakal sebagai remaja sahaja.

“Alhamdulillah selepas saya padam semua gambar kami yang tidak menutup aurat,arwah tidak lagi hadir dalam mimpi dan menganggu saya.

“Saya tahu kisah ini agar sukar di terima dengan akal sihat, tapi itulah hakikat yang berlaku pada saya. Alhamdulillah semenjak kejadian itu saya mulai mengubah gaya hidup saya, meskipun masih belum sepenuhnya lagi berubah tapi saya tetap berusaha ke arah itu”

Semoga kisah ini menjadi pengajaran pada semua”


loading...
Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.