Header Ads

Selepas Siti Nurhaliza, Kini Giliran Abby Abadi Dan Faizal Tahir Kritik Jamal Yunos



Sebelum ini penyanyi tersohor negara, Siti Nurhaliza telah melahirkan kritikan kepada Dato Seri Jamal Yunos kerana hanya berpakaian tuala ketika menghadiri satu protes di bangunan MB Selangor.

Selepas Siti, kini dua lagi artis popular menyuarakan pendapat mereka.

Jom baca:

ABBY ABADI

Baru je kelmarin takde air di kawasan2 tertentu sekitar Selangor kerana kerja2 penambahbaikan dari pihak TNB. Itupun berjadual. Cukup je utk mandi, solat.. siap masak lagi… Bukannya sampai takde terus.

Dah bgtahu awalpun kan?… buleh je tadah… yg si Jamal ni tersampuk apa pulak ni sampai berdemo pakai towel je depan Bangunan Kerajaan Negeri Selangor? Tak malu ke? Nak burukkan Kerajaan Selangor la tu.. Terburukkan diri sendiri… Kesian Jamal

PS: Kalau dia sendiri yg aibkan diri buat kerja mcm ni kan? Salah org ke, salah dia kalau jadi bahan? Sedihlah org Melayu yg mengaku beragama ISLAM rajin nau tunjuk perangai mcm ni… akhlak mana akhlak? malulah pada yg bukan ISLAM


FAIZAL TAHIR

Dengar orang kata buku ni bagus. Abang Jamallullair Tadaq kita penulisnya.

Sapa da baca bg la review sikit.


Sumber: penmerah


loading...
Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.