Selsema Susah Baik, Makan Ubat Pun Masih Tak Baik? Korang Ikut Jer 4 Petua Berkesan Ni!


Dah makan ubat selsema pun tapi masih tak baik? Bagaimana cara dan tps mudah untuk mengatasi? Senang jer, tak perlu bersusah payah beli ubat, korang guna 4 petua tradisional ni okay! Insyaallah, cepat baik! Jom baca kat bawah ni :

Korang calit sedikit kapur sirih dan titik 2 titik minyak kayu putih poda sehiris limau nipis. Kemudian, apa yang korang perlu lakukan adalah, panggang di atas api hingga panas, kemudian korang perah airnya. Minum sekali sehari okay!

petua kedua sangat mudah, korang hanya perlu hidu bau halia yang telah dibersihkan

Didih beras dan ambil secawan air didihan beras. Minum ketia ia suam. Nak cepat baik, amalkan hingga selsema korang baik.

Kalau selsema disebabkan cuaca yang tidak menentu, basahkan ubun kepala korang sebanyak beberapa kali yaa. Selamat mencuba!

0 comment... add one now