Header Ads

Semut Masuk Dalam Botol Gula? Cuba Petua Ni..InsyaAllah Berkesan..




Semut dan gula memang tak boleh dipisahkan. Kalau balang gula tak tutup kemas, alamaknya banyak lah semut berkampung dalam tu. 

Jangan risau kami ada petua bagaimana nak semut semut tu cepatnya keluar daripada balang gula anda tu.

Bukan letak label garam dibalang gula ya.. Hehe.

Begini caranya..

Letak je beberapa batang kayu manis nescaya larilah semut tu. Kalau tak percaya cuba buat sekarang! InsyaAllah semut tak akan dekat dengan gula anda lagi.

Simple kan? SHARE la pada rakan-rakan anda..




Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.