Header Ads

Terbukti!! Cara Ini Dapat Memutihkan Gigi Dalam Masa Seminit Sahaja



Hampir setiap orang pasti menginginkan gigi yang putih menarik. Keinginan ini bukan hanya diinginkan oleh seorang perempuan melainkan juga oleh seorang lelaki. Dengan gigi yang putih secara tidak langsung akan membuat rasa percaya diri semakin bertambah. Bukan hanya itu, gigi putih juga akan membuat orang termukau melihat kita, apalagi ditunjang dengan wajah yang cantik dan juga tampan.

Dengan itu mereka rela untuk mencari pelbagai cara agar mampu mendapatkan gigi yang putih cemerlang. Cara yang mereka inginkan tentu dengan biasa yang kecil tetapi hasilnya boleh dalam masa yang cepat. Dengan cara itu maka mereka akan lebih mudah mendapatkan hasil yang maksimum dan juga cepat

Setelah dilakukan secara teliti ternyata gosok gigi dengan ubat gigi saja tidaklah cukup untuk membuat gigi kembali putih seperti sedia kala. Sehingga pelbagai alternative pun mereka lakukan dan mereka cari. Namun, hasilnya terkadang masih sama. Malah, ada yang rela mengelurkan wang hingga ribuan ringgit namun tidak berhasil. Baik pada kali ini ada sebuah cara untuk memutihkan gigi anda hanya dalam masa beberapa minit sahaja.

Sediakan bahan bahannya:
  1. Lemon
  2. Penaik soda

 Aturan Guna:

Campurkan kedua-dua bahan tersebut sehingga membentuk satu ubat.

Ambillah berus gigi dan sikatkan ubat cari campuran lemon dan penaik soda itu pada gigi. Untuk mendapatkan hasil maksimum berkumurlah dengan menggunakan air bersih.

Hal yang perlu diperhatikan adalah lakukan cara ini sekali dalam seminggu sahaja. Sebab, Jika kamu terlalu sering melakukan cara ini maka enamel pada gigi akan cepat terhakis. Maka dari itu elakkan pemakaian secara over pada treatment ini kerana bernafsu ingin membuat gigi menjadi lebih putih dan menarik dengan cara yang Sagnat serta-merta. Semasa menggunakan ini, elakkan juga mengambil minuman berkafein dan juga minuman berkarbonat. Hal itu tentu agar hasilnya lebih tinggi dan juga gigi anda boleh cepat putih dalam masa cepat.

 Tips di atas memang sangat mujarab untuk membuat gigi lebih putih bersinar. Cara seperti ini memang tergolong simple dan tidak memerlukan banyak kos. Malah, kos yang dikeluarkannya tidak akan mencapai RM100. Sebab, limau itu boleh di dapatkan di pekarangan rumah atau meminta pada jiran-jiran sekitar. Sedangkan penaik soda juga harganya tidaklah mahal. Sehingga, cara ini sangat sesuai bagi yang kaya dan juga orang tidak mampu.

Jika sudah ada cara seperti ini maka tidaklah perlu mencari cara lain untuk dapat memutihkan gigi. Sebab, cara ini masih tergolong alami dan tidak banyak mengadungi bahan-bahan kimia. Biasanya, cara yang dilakukan secara semula jadi hasilnya pun akan lebih bagus dan juga boleh tahan lama. Oleh karenanya jika ada yang percuma ngapaian cari yang harus membayar



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.