Header Ads

8 Bulan Bercinta.. Akhirnya Terbongkar Selama Ini Kekasihnya Adalah Pondan Selepas Diserbu Jabatan Agama..




Setelah 8 bulan bermadu kasih dan berjanji bercinta, seorang lelaki baru mendapat tahu bahawa kekasih yang dicintai selama ini itu adalah seorang lelaki, maknyah atau lebih dikenali sebagai pondan, lapor BorneoNews

Lelaki malang itu, Rizki Budian dari Desa Pasir Panjang, Pangkalan Bun, tidak dapat mengawal kesedihannya apabil mendapat tahu kekasihnya itu seorang pondan dan lebih menyedihkan dia sangat tergila-gilakan kekasihnya itu selama ini.

Rizki memberitahu di balai polis Pangkalan Bun, pertemuan mereka hanya berlaku dua kali sebulan, dia juga menyatakan langsung tidak tahu menahu bahawa kekasihnya itu adalah lelaki. Dia merasa sangat malu dan menyesal.


Menurut Rizki, sepanjang percintaan antara mereka berdua, mereka jarang bertemu kerana Rizki dipercayai tinggal di Pangkalan Bun dan kekasihnya hatinya itu di Desa Manis Mata.

Rizki juga menceritakan apabila setiap kali pertemuannya bersama Lauren, dia langsung tidak merasa curiga dan selama menjalinkan cinta terlarang itu, Lauren mengakui yang dirinya adalah seorang perempuan

Melalui penampilan Lauren, pastinya ramai lelaki yang akan tertipu kerana Lauren dikatakan sangat cantik dan kulitnya putih serta gebu, ketinggiannya juga menampakkan dia seorang yang jelita, mana mungkin orang akan berkata dia lelaki.

Keayuan Lauren juga terserlah dengan pergerakan badannya serta tingkah lakunya serupa seorang perempuan.

Menurut Rizki yang bekerja di Wira sewasta setiap kali bertemu, Lauren akan memakai tudung, akhir-akhir ini hubungan antara mereka dikatakan sangat rapat dan percintaan mereka juga seringkali berakhir di hotel murah.

Tetapi apakan daya, ketika mereka ingin melepaskan rasa rindu, hotel yang mereka bermalam itu telah diserbu oleh Jabatan Agama Pangkalan Bun pada hari Khamis, 23 March 2017.



Lauren juga dikatakan telah mengaku pergi ke Pangkalan Bun kerana ingin menemui kekasih hatinya yang telah dia perdayakan menerusi media sosial itu. Lauren juga menjelaskan bahawa sepanjang dia berada di sini untuk bertemu Rizki dia telah menumpang di rumah kawannya.

Mereka berdua akhirnya terpaksa dihadapkan ke Mahkamah Pangkalan Bun pada Jumaat kelmarin.

Bagaimanapun keduanya terpaksa di hadapkan dimahkamah Pangkalan bun jumaat semalam bagi mempertanggung jawab kan perbuatan mereka.



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.