Header Ads

Memang Tak Boleh Lari Mana Lah Kalau Google Map Dah Boleh Tahu Semua Tempat Korang Pergi Tu..



Kita selalu tengok banyak scene dalam filem Hollywood seperti filem yang melibatkan siasatan pasti mereka ada satu teknologi di mana mereka boleh menjejak di mana sahaja individu tersebut berada. Tak kisah lah dalam kereta ke dalam bangunan atau di mana sahaja. 

Nampaknya sekarang ni bukan orang berlakon je tapi kita sendiri pun tak boleh lari mana bila Google map boleh menjejaki ke mana kita pergi! Korang boleh pergi ke sini

Mereka akan mengesan pengguna smarphone di mana saja yang korang pergi. Ia mempunyai program yang menggunakan satu titik merah pada peta untuk menandakan di mana seseorang itudan di mana mereka dah pergi sebelum tu.

Sumber: ERA fm



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.