Header Ads

BERANG Anak Kecil Berak Atas Perut..Bapa & Ibu Bunuh, Tanam Macam Bangkai Haiwan !!!




Pulau borneo: Sedih sehingga tidak dapat di ungkapkan dengan kata kata,dibunuh dengan cara sadis dan mengenaskan dikubur pula serupa tanam bangkai haiwan,itu lah yang di alami oleh seorang kanak kanak yang dikenali sebagai Navita 3 tahun dibunuh oleh ayah tirinya, lebih memilukan pembunuhan itu turut dilakukan oleh ibu kandung mangsa sendiri.

Peristiwa memilukan ini bermula pada Sabtu (29/4) lalu di Pulau Borneo kalimantan Bontang.Fardi hendak ke Kutai Barat bersama isteri Reni Anita (20) dan anak tirinya Navita menaiki lori.

Ketika dalam perjalanan balik,ditengah jalan suspek menghentikan lori ditengah jalan untuk berehat.anak tiri yang tidur di atas perutnya terberak di hingga mengenai perut suspek.

Suspek kemudian menyuruh isteri untuk membersihkan najis yang berada di perutnya namun wanita berusia 20 itu enggan memberi kerja sama.

Geram dengan kejadian itu,suspek menumbuk kepala Navita sebanyak 3 kali dan pengsan.

Tidak cukup dengan itu mangsa juga di baling ke dinding lori hingga melambung ke atas sebelum di serahkan semula kepada ibunya.

Melihat anak mereka tidak sedarkan diri,pasangan itu cuba membangunkannya dengan menyiram air dan memberi minyak kayu putih akan tetapi usaha itu gagal.

Mereka yang melanjutkan perjalanan sampai ke pagi mendapati anak mereka sudah tidak bernyawa.

Pasangan berkenan terus membeli kain kapan dan cangkul, jenazah kanak kanak malang itu tersebut dibungkus dengan cara ala kadar dan dikubur di tengah hutan seperti mananam bangkai haiwan.

Selepas sampai dikampung mereka di bontang,pasangan berkenan memberitahu warga bahwa anak mereka telah meninggal dunia akibat dilanggar lari.

Salah seorang warga yang tidak sedap hati kerana menemui beberapa kejanggalan melaporkan pasangan itu kepada pihak polis Bontang.

Polis bontang yang terus membuat siasatan berjaya mengungkap pembunuhan sadis tersebut bermula dari pengakuan isteri suspek.

Dari laporan yang diterima,pihak polis membuat galian di kubur tidak bertanda itu.didapati keadaan jenazah Navita penuh dengan luka lebam. Mulai dari kaki, hingga mukanya yang penuh luka membiru dan menyebabkan matanya bengkak.

Tak hanya itu, tangan kanan Navita juga patah. Mulutnya juga mengeluarkan darah bercampur cairan seperti nanah. Sementara di tangan, badan serta kedua lututnya mengalami bengkak dan memar hingga membiru.
Ibu mangsa yang melihat jenazah anaknya hanya terdiam dan tak bisa berbuat apa-apa. Nita memberikan alasan bahwa dirinya takut karena diugut oleh suami dan diminta menceritakan kepada tetangga sesuai dengan rencana Ardi konon anak mereka meninggal dunia akibat di langgar lari.

Suspek (ayah tiri) yang ditahan tak nampak sedikitpun rasa sedih dan menyesal,ketika di siasat suspek mengaku tidak berniat untuk membunuh anak tirinya itu.

Akan tetapi rasa dendam terhadap mangsa membuat dia gelap mata,katanya isteri kerap melawan kerana anaknya itu,selain dari pada itu Ardi juga mengungkapkan bahwa dia masa kecil selalu di pukul oleh ayahnya.

Rasa dendam dan kisah hitam masa kecilnya membuat dia tidak dapat mengawal perasaan sehingga anak tirinya yang menjadi mangsa Keadaan.

Diceritakan oleh Ardi sendiri,semasa ia tidur dalam lori ketika berehat sebelum membunuh anak tirinya itu,dia sempat bermimpi melihat Navita melambaikan tangah dan berkata bye-bye ayah.

Sumber: http://kitaviral.com



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.