Header Ads

Lelaki Ini Sedang Buat Sesuatu Di Belakang Rumahnya, Tak Sangka Bila Dah Siap, Rupanya....



Kalau ikutkan turutan gambar, mula-mula dia kosongkan tanah di belakang serta ratakan ia. Kemudian dia korek tanah untuk membuat satu lubang yang pada mulanya kita tengok pun pelik betul apa yang dia cuba nak buat.

Tapi gambar menceritakan segalanya. Sampai lah dia letakkan air dalam kawasan berlubang, nampak seakan-akan sebuah kolam. Kemudian dia letakkan batu hiasan serta parkir.

Memang terbaik ! Berapa agaknya anggaran kos untuk pembinaan macam ni ye? Macam berminat pula nak buat. =D




















Suka idea lelaki ini? Jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan kat fb. Mesti dorang pun nak tahu benda-benda best yang terjadi. 

Jika anda suka akan artikel ini, rakan anda pasti rugi jika anda tidak berkongsi dengannya.


loading...
Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.