Header Ads

BIADAB!!! Penghinaan Besar Kepada Keluarga Si Mati Dan Agama Islam. Aksi Remaja Ini WAJIB Dihukum!!!



Dewasa ini fenomena baru telah menular di media sosial. Fenomena itu berupa tarian sambil diiringi sebuah lagu khusus. Gerakannya pun juga cukup simple, hanya perlu menonggeng lalu menaik dan turunkan punggung selama berulang kali. Seperti yang dilakukan semua remaja ini.

Seperti remaja yang lain, mereka melakukan gerakan yang disebut squatshitschallenge itu. Namun bezanya, mereka melakukannya diatas kubur Islam. Netizen bertalu-talu menghentam remaja-remaja tersebut.

Para netizen sangat marah dan menganggap apa yang dilakukan remaja-remaja itu sangat tidak biadab. Akhirnya video yang diviralkan oleh facebook Wangsih Kartika itupun menjadi viral. Dalam keterangan postingannya Kartika menulis:

“Biadab syaitan ini!”


Dalam video yang diviralkan oleh Kartika ini kelihatan remaja ini semua membuat gerakan menonggeng berulang kali di atas makam perkuburan Islam. Bukan hanya gerakan naik turun, remaja ini semua turut menggoyangkan punggung mereka sambil tertawa menatap ke arah kamera. Bukan hanya di satu makam, bahkan prilaku itu dilakukan di beberapa makam lain.
Aksi tersebut juga dilakukan di pintu masuk makam. Mereka naik ke atas tembok kemudian melakukan gerakan naik turun ini. Prilaku yang dilakukan oleh sekelompok pemuda ini menjadi bahan cemuhan netizen. Bahkan beberapa pengguna facebook geram melihat aksi sekelompok pemuda tersebut.

Kalau perkara begini berlaku di kubur ibu bapa anda, apa yang anda rasa?? apa yang anda buat??



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.