Header Ads

Daler Yusuf Dikecam Netizen Kerana Tersentuh Buah Dada Nelydia Senrose




Pelakon Daler Yusuf dikecam netizen apabila sebuah video dia tidak sengaja tersentuh buah dada Nelydia Senrose tular.

Insiden tersebut berlaku ketika dia sedang membonceng motorsikal dipandu Nelydia.

Daler sedang mendepakan tangan memeluk Nelydia dari belakang selepas pelakon wanita tersebut menekan brek secara tiba-tiba dan tidak sengaja tersentuh buah dadanya.

Video tersebut pada mulanya telah dimuat naik oleh Daler sendiri di akaun Instagram.

Daler memaklumkan ia merupakan salah satu babak belakang tabir untuk drama Encik Suami Mat Slaih Celup yang disiarkan di TV3.

Berikut merupakan kapsyennya:

Isteri rempit bawak Suami jalan2 di kampung.
Ian: ada lesen x?🤔, Amani: ada semua lesen (berlagak) but then...
Don't forget our date petang nanti jam 6:58pm, TV3 and let's make it trending again 💪🏼 #EncikSuamiMatSalihCelup #behindthescenes



Namun video tersebut mendapat perhatian netizen yang rata-rata mengecam aksi tersebut.

Berikut komen-komen netizen:

@Hanis Latif - uissshhh dia pegang tetek tu hahahahhaah........aku ulang nak tengok tang mana dia pegang

@Siti Nasuha Zuki- Untung la dia dapat pegang nasi lemak 50 sen tanpa bayaran atau apa-apa caj GST

@Azlan Syah - Alaaa tak laju mana pun sengaja je tu dia buat-buat terpegang nasi lemak 50sen

@Afiq Que - dah terpegang tu masih boleh senyum suka..mana sensitiviti?? aku tengah kecam ni..mana yang nak backup cepat..

@Haniff Ibrahim- Untung jadi artis.. dapat pegang.. Dapat dosa... Untung jugak kita.. Dapat tengok.. Dapat dosa... Hahaa.. Untung bagi sama rata.. Kira okey lah. Haha

@Rose Cherosna Mohd Saaid- Ish no... artis berlakon nak bagi nampak real. Tapi kalau hukum tetap hukum, bukan muhrim bersentuhan tetap berdosa..

Sumber: astrogempak



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.