Header Ads

Diceraikan Suami Kerana "Bunyi Bising" Ketika Melakukan Hubungan Intim




Tajuk macam aneh , pelik dan seram , tapi itulah yang terjadi keatas seorang wanita malang apabila suaminya melafazkan cerai talak 3 kepadanya selepas suaminya hendak menikah lagi dengan seorang wanita kerana sudah tidak bergairah disebabkan kemaluannya mengeluarkan bunyi yang aneh sewaktu mereka melakukan hubungan intim.

“Suami ingin berkahwin dengan wanita lain sebagai isteri barunya kerana menurutnya alat sulit saya mengeluarkan bunyi bising semasa kami berhubungan intim.”

"Saya tak tahu apa yang terjadi, tapi setelah kelahiran anak ketiga,saya mula sedar yang anu ku itu mengeluarkan banyak bunyi, malahan ketika aku berjalan atau duduk.”

Selama kami melakukan hubungan intim ini adalah yang paling parah dan membuat suamiku tak berg4irah”. katanya.

Kenapa tidak diubatkan isteri jika dah jadi sebegitu , bukankah menjadi satu perkara lazim apabila sudah beranak tiga jika tidak dirawat semuanya akan jadi longgar maka terhasillah bunyi yang tidak enak didengar waktu berhubungan intim . 

Apa punya bebal lah suami macam ni , habis sepah madu dibuang . Macam-macam produk kot sekarang ni ada untuk merawat masalah perempuan macam JSD , Jamu pengantin Malam , Jamu aihh macam-macamlah . Pokoknya nak ikhtiar dan ubatkan . Bukan tinggalkan !

Harap isteri bertabahlah



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.