Header Ads

[FOTO] Nampak Macam Sama Tapi Bukan Dia- Kami Temui Lagi Seorang Kembar Neelofa



Fakta mengatakan bahawa dalam dunia ni ada 7 orang mempunyai muka serta paras muka yang sama dengan kita. Kita mungkin belum pernah jumpa lagi 6 orang tu sebab kita ni bukan lah artis, siapa lah yang nak buat research untuk kita kan? Hehe.

Hari tu, trending di sosial media bila pembaca berita mempunyai paras rupa muka yang sama dengan Dato’ Siti Nurhaliza. Baru-baru ni, kami jumpa pula muka sama dengan Neelofa. Kalau anda tengok dari bahagian tepi, memang serupa habis!

Haa.. Yang ni sebijik gila


Gadis ni bernama Hawa Rizwana dan mempunyai sebanyak 7k followers di Instagram. Kalau anda lihat Hawa dari bahagian hadapan tak nampak sangat pun macam Neelofa. Tapi bila lihat dari sidetepi memang tertipu kami dibuatnya. Anda lihat lah sendiri..
Yang ni pun



Dari bahagian tepi memang nampak macam Neelofa



Sumber: OHBULAN



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.