Header Ads

Gadis Ni Kongsi Tips Hilangkan Parut Jerawat Dalam Masa Seminggu Je



Jerawat naik kat muka pun dah risau, apatah lagi bila parut yang bertapak lama di wajah ni! Macam-macam ubat dah sapu nak kecutkan jerawat, nak hilangkan jerawat. Dah kering, parut pula tinggal. 

Gadis bernama Muyassarah Samad ni kongsi tips yang dia gunakan untuk hilangkan parut jerawat selama seminggu je weh! Memang berebut lah nak mencuba betul tak ?


Step 1 


Sediakan bahan-bahan

1.Asam jawa 

2.Bedak sejuk 

3.Air kosong

Step 2


Ambil sedikit asam jawa ikut rasa hati. Kemudian tambah air kosong jangan terlalu cair dan jangan terlalu pekat dan gaul.

Step 3

 

Ambil bedak sejuk campur sekali dengan pes asam jawa tadi. Kalau terlalu pekat jangan lupa tambah air sikit. Bila dah siap gaul, sapu pada bahagian muka yang ada jerawat tadi.

Sumber: ERA fm



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.