Header Ads

Guys, Tolong Jangan Jadi Seperti 'AA' - Lelaki Ini Beri Teguran Dan Ingatkan Para Suami Hargai Isteri




Guys, tolong jangan jadi macam AA. 

Isteri tengah sakit berpantang, dia keluar bersama perempuan lain. Bila kantoi, ringan pula tangan dia. Amboi, amboi, amboi! Cantik perangai kau, jantan? Telefon yang sebelum ini bersayang-sayang dengan isteri, hari ini siap singgah ke muka hanya kerana nak pertahankan dia punya pasangan. 

WHAT THE HELL IS GOING ON SETAN!!! 

Di Instagram, kaulah paling sweet seperti lelaki atau suami idaman. Kau punya caption, pergh! Saya pun meleleh tergoda tau? Nasib saya tak acah-acah pondan. Kalau tak, memang saya henjut kau jantan! Baru kau reti erti keperitan,kesakitan dan kesengsaraan. Hahaha! Jahat saya, kan?

Kasihan baby, ada ayah kaki perempuan. Kasihan isteri, ada suami jenis tak cukup satu lubang. Kasihan. 

Pesan saya, apa pun yang korang nak lakukan, ingatkan isteri bertarung nyawa untuk anak kau. Tahu tak syaitan? Saya pernah tengok macam mana seksanya orang perempuan nak beranak, sebab itu saya lebih menghargai semua ibu, isteri dan perempuan. Bukan sebab saya ini khunsa, bukan. 

Kalau rasa belum puas hidup membujang, jangan gatal nak berkahwin. Takut jadi seperti ini. Kasihan pada anak darah orang. Engkau dah sakitkan hati dan dia punya perasaan. Jangan bagi perempuan hilang kepercayaan pada kita, orang jantan. Tolong jangan. 

Untuk gegadis bujang yang baca coretan saya ini, kalau dah tahu jantan itu suami atau bapa orang, tak payahlah tergedik-gedik. Apa yang istimewa sangat suami orang yang tak ada pada saya orang bujang. Cakap pada saya, saya akan cuba adakan. Hahaha!

Sumber: Redzuan Abd Manaf, The Reporter



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.