Header Ads

Hanya Kerana ‘Slang’ Mat Salleh, Adik Neelofa Jadi Bualan Hangat Netizen



Nur Ameera Khan merupakan antara adik Neelofa yang berjaya mencuri hati netizen kerana kecantikkannya. Sebenarnya Neelofa ada lagi adik lain, namun Ameera yang paling menyerlah. Mungkin kerana sebelum ni banyak kontroversi mengenainya.

Baru baru ini Ameera telah ditemu ramah dalam satu program baru. Video itu menjadi bualan hangat netizen dengan pelbagai reaksi. Apa yang menariknya? Kenapa ramai yang bercakap ni. Cuba korang tengok sendiri.


Video yang berdurasi 4 minit itu menimbulkan pelbagai reaksi netizen. Ada yang kecam dan tak kurang juga yang puji kerana bahasa percakapan inggeris nya yang bagus. Tapi biasalah dah nama rakyat Malaysia, kalau tak kecam tak sah kan? Hehe jangan marah..

Kalau kita tahu pun Ameera memang sekolah antarabangsa. Jadi tak heran la slang dia macam ala ala mat salleh. Memang power! Terpegun admin.

Reaksi netizen



Bagi admin okay je. Biasa lah bila dia dah terbiasa speaking. Kalau orang cakap kenapa dia tak cakap Melayu. Mungkin dia selesa lagi berbahasa inggeris. Dari kita kecam, baik kita belajar nak bercakap fasih macam dia. Betul tak? Hehe

Sumber: Kisah Dunia



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.