Header Ads

Norman Hakim Nasihat Anak, Letak ALLAH SWT Nombor Satu



Beberapa hari yang lalu salah seorang anak perempuan kepada pelakon lelaki, Norman Hakim dan pelakon wanita, Abby Abadi, Marissa Dania Hakim telah menyambut hari lahirnya yang ke-12.

Pada hari lahirnya yang lalu, Norman ada berkongsi gambar sambutan hari jadi anaknya di akaun Instagram miliknya.

Norman telah membuat ucapan hari jadi kepada anaknya di ruangan kapsyen yang sangat menyentuh hati dan kepada sesiapa yang membacanya pasti akan terharu dengan kata-kata ucapan dan nasihat seorang bapa buat anaknya.


“You’re officially 12 years old sayang…

“Papa simplifieskan words papa sbb papa tawu kalau papa nak explain mcmana sayangnya papa kat adik & anak2 papa yang lain,perjalanan sejuta tahun cahaya pun takkan habis untuk papa luahkan ‘rasa’ itu

“Papa nak adik & anak2 papa yang lain tawu yang doa papa pada uolls tak pernah sekalipun putus utk pastikan adik & anak2 papa sentiasa selamat,sentiasa bahagia,sentiasa tenang & sentiasa dilimpahi kasih sayang dibawah lindunganNya 24/7 pagi,petang,siang & malam.Itu je ‘senjata’ yang papa ada iaitu DOA yg in shaa allah mabrur dari seorang papa sbb satu hari nanti DOA adik & anak2 papa yang lain adalah ‘senjata’ & penyelamat kpd papa pulak di ‘kehidupan’ yang lagi satu dari anak2 yg soleh & solehah in shaa allah

“Terima kasih sbb sentiasa bagi peluang kpd papa utk jadi ‘superhero’ uolls.Ampun maaf adik & anak2 papa yg lain kalau ada kekurangan dari papa yg serba tak sempurna ni dalam membesar & bagi kebahagiaan & kasih sayang pada uolls.Segala kekurangan tu datang dari papa & sentiasa ingat segala kebaikan,kebahagiaan,kasih sayang,dapat selalu jalan2,dapat makan sedap2 tu semua adalah dariNya

“Papa cakap nak ‘simplifieskan words’ tapi tgk mcm dah berjela je..Sikit je lagi

“Sentiasa bersyukur dgn apa jugak yg Allah bagi ye sayang.Seimbangkan dunia akhirat.Kejar akhirat umpama kita akan mati bila2 masa,in shaa allah dunia akan kejar kita balik umpama kita akan hidup 1000 tahun lagi.Last but not least,put Allah s.w.t first in shaa allah u’ll never ever be last

“Sanah Helwah sayang solehah @marissa_dania_hakim papa.Papa sayang adik & anak2 papa yg lain sgt2 sbb cinta papa pada Allah & uolls BUKAN CINTA BIASA.Semoga ianyanya kekal sampai bila2…Aamiin YRA,” tulis kapsyennya.


Jika kita lihat setiap perkongsian Norman di Instagram tentang anaknya, kita boleh merasakan bahawa Norman sememangnya seorang ayah yang penyayang.

Dikesempatan ini MH Online juga ingin mengucapkan selamat hari lahir buat Marissa, semoga Marissa berjaya di masa hadapan dan sentiasa menjadi kebanggaan buat keluarga.

Sumber: MEDIA HIBURAN



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.