Header Ads

Remaja 17 Tahun Enggan Keluar Solat Jumaat Kerana Takut Rindukan Isteri 71 Tahun




Kini Selamat sekali lagi mendapat perhatian apabila dia dikatakan enggan keluar rumah untuk menunaikan solat Jumaat kerana takut merindukan isterinya itu.

Saban hari, kisah pecintaan selamat 17 dengan isteri rohaya 71 terus saja menjadi perbincangan hangat dilaman media sosial.

Ada-ada saja kisah menarik pasangan suami isteri ini selepas menjalani bahtera rumah tangga.

Selamat yang masih remaja dan ke kanak kanakan kerap harus di ingatkan oleh isterinya rohaya bagaimana menjadi suami yang baik dan menjadi pemimpin keluarga.

Dalam temu bual baru-baru ini rohaya mendedahkan bahwa sikap suaminya itu kadang membuatnya geram,kejadian itu bermula selepas akad nikal awal bulan ini.

Selepas akad nikah,penghulu mengigatkan dan memberi nasihat agar selamat menjadi orang yang baik dan menjalani perintah agama.

“Disuruh rajin solat,jika hari jumaat pergi kemasjid”ujar rohaya.

Namun apa yang membuat rohaya geram,apabila selamat masih menunjukkan sikap manja bak tak ingin berpisah dengan isteri selamat malah mengajak isterinya ikut sekali solat jumaat.

Bagaimanapun rohaya menjelaskan bahwa dirinya itu perempuan namun selamat berkeras hanya dengan alasan takut rindu apabila terlalu lama di dalam masjid.



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.