Header Ads

9 Gambar Wajah Artis Malaysia Ni Memang Seiras Habis! Macam Kembar weh




Muka seiras dengan orang yang tiada ikatan dengan kita tu dah jadi lumrah kehidupan. korang semua pun tahu kan dalam dunia ni ada 7 orang yang muka seiras dengan kita. Jadi, kalau terjumpa orang yang muka sama dengan muka sendiri , jangan terkejut okay! Hehehe. Artikel kali ni, kitaorang nak kongsi 9 gambar artis yang muka sama dengan artis yang lain. Mana satu lagi seiras ni eh??

Dayana Roza dan Scha Al-Yahya


Nadiya Nisaa dan June Lojong. (June Lojong merupakan isteri kepada pelakon Namron)


Ruhainies dan Nora Danish


Remy Ishak dan Azrel Ismail


Rafidah Ibrahim dan Dato Siti Nurhaliza


Sumber: THR Gegar



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.