Header Ads

“Anu” Terlalu Besar, Lelaki Di Belasah Sangka Bawa Pistol



Kemaluan seorang remaja lelaki berusia 17 tahun dari Detroit, Michigan, Amerika Syarikat yang bersaiz besar dan sedang mengeras membawa padah kepada dirinya sendiri setelah disyaki sebagai sepucuk pistol.

Berdasarkan rakaman CCTV , pemilik batang besar , Jamal Freeman sedang berada di sebuah bank iaitu Detroit Liberty Bank untuk berurusan, dan ketika menunggu giliran Jamal dikatakan menggunakan tangannya untuk menggosok kemaluannya namun secara sembunyi sahaja.

Ketika itu seorang teller di bank tersebut dikenali sebagai Sandy Heinrich terlihat kelibat seorang lelaki (Jamal) seolah sedang mengambil sepucuk pistol dari dalam poket seluarnya.

Terkejut dengan kejadian itu, Sandy lantas menekan butang alarm bertujuan memanggil 2 orang pengawal keselamatan dan 6 orang anggota polis untuk melakukan sesuatu terhadap Jamal.

“Saya telah melihat dia (Jamal) sedang mengambil sesuatu dari dalam poketnya dan ia kelihatan seperti sepucuk pistol dan saya menjangkakan dia berniat untuk melakukan rompakan” tegas Sandy.

Anggota polis lantas cuba untuk menembak Jamal dan walaupun beberapa das tembakan telah dilepaskan namun tidak ada 1 pun yang berada tepat ke arah Jamal kerana dia sempat bersembunyi kerana terlalu terkejut dan ketakutan.

Tidak ada pilihan lain, Jamal menyerah diri walaupun dia tidak bersalah tetapi ke 6 orang anggota polis yang ditugaskan tetap membelasah Jamal dengan teruknya.

Setelah diperiksa ternyata Jamal sebenarnya tidak memiliki sepucuk pistol pun melainkan batang zakarnya yang sedang mengeras, tetapi berdasarkan rakaman serta saksi beberapa orang yang ada di tempat kejadian sememangnya Jamal sedang “bermain” dengan pucuknya menggunakan kedua belah tangan di dalam poketnya.

Ibu kepada Jamal, Jennabelle Freeman berasa kecewa dengan tindakan pihak polis Detroit itu yang dikalisifikasinya sebagai satu tindakan “racist”.

Menurutnya lagi sejak kecil, Jamal memang memiliki batang zakar yang besar sehinggakan suaminya (ayah Jamal) memanggilnya dengan nama “Big Black Boa”.

Kerana kecederaan teruk, Jamal kini dirawat di Detroit Medical Center untuk memulihkan keadaannya seperti sediakala.

Sumber: Eberita



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.