Header Ads

Bangga Tapi Terseksa, Lelaki Ini Memiliki Alat Sulit Terpanjang Di Dunia!



Wah! Percaya atau tidak, lelaki ini memiliki alat sulit terpanjang dan terbesar di dunia. Malah, dia berbangga dengan asetnya itu!

Roberto Esquivel Cabrera, dari Saltillo, Mexico, memiliki ukuran zakar gergasi sepanjang 18.9 inci.

Namanya terpampang di tajuk-tajuk utama media seluruh dunia selepas Roberto memuat naik sebuah video dirinya mendedahkan asetnya itu untuk tatapan umum menjadi tular.

Menurut Mirror.co, seorang pengarah filem porno dilaporkan berminat untuk bekerjasama dengan lelaki berusia 54 tahun itu.

"Kami ingin menerbangkannya ke Prague untuk filem 'doktor dan jururawat', pasti 'meletup!" katanya.

Sementara itu, Robert pula berasa sangat bangga kerana dia menjadi terkenal disebabkan memiliki zakar terbesar di dunia.

"Saya bangga kerana tiada siapapun di dunia ini mampu menyaingi saiz alat sulit saya.

"Pun begitu, Guinness Book of Records tidak mengiktiraf rekod sebegini," luahnya.

Meskipun berbangga memiliki zakar terpanjang di dunia, Roberto mahu mendaftar sebagai orang kurang upayakerana keadaannya itu tidak mengizinkan dia untuk menjalankan apa-apa pekerjaan dengan baik.

Malah, pakar perubatan dari Saltillo, sebelah timur utara Mexico telah mengesahkan tiada pembedahan dilakukan bagi membesarkan alat sulit Roberto itu.


Namun, mereka menasihati Roberto untuk mengurangkan saiz zakarnya itu supaya boleh hidup normal dan memiliki anak seperti orang lain dan Roberto bagaimanapun menolak dan enggan mengurangkan saiz zakarnya itu.


Foto: Barcroft Media

Kasihan juga kepada lelaki pertengahan umur itu. Sudahlah tiada yang mahu berkawan dengannya, malah sering 'dipulaukan' ke mana sahaja dia pergi. 

Roberto hidup bersendirian di dalam sebuah bilik di Saltillo, atas ihsan abang-abangnya. 

Sumber: CARI



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.