Header Ads

Dahulunya Dia Seorang Wanita Yang Sangat Cantik, Tetapi Kini Berubah Menjadi Lelaki Kacak



Sudah banyak yang kita dengar lelaki ingin menjadi wanita, manakala wanita teringin menjadi lelaki. Mereka sanggup bekerja keras dan sanggup menghabiskan duit yang banyak bagi memuaskan nafsu mereka. Bagi mereka ianya adalah kehendak diri sendiri, mengapa harus pedulikan kata-kata sinis orang sekeliling?

Ada diantara mereka sememangnya sedari kecil sudah memiliki perwatakkan berlainan jantina. Dan ada pula yang ingin menukar jantina kerana mengikut trend, terpengaruh dengan pergaulan bebas.

Salah satunya adalah lelaki bernama Jaimie Wilson ini. Badan berotot, mata biru dan penampilan yang menarik membuat siapa saja tidak akan pernah menjangkakan dia adalah salah seorang 1,4 juta transgender yang tinggal di Amerika.

Pada tahun 2015 Wilson membuat keputusan untuk mengubah hidupnya dari seorang wanita menjadi lelaki. Keputusan tersebut telah membuatkan ahli keluarganya menjauhkan diri darinya.

“Awalnya saya takut tampil sebagai transgender kerana saya tidak memberikan ‘tanda-tanda’, seperti yang dikatakan orang,” tulisnya di Instagram.

Setelah dua tahun menjalani perawatan testosteron, operasi dan latihan keras di gym, Wilson yang berusia 21 tahun berubah menjadi seorang lelaki yang cantik dan maskulin. Nampak seperti lelaki maskulin, terus menunjukkan bahagian badan nya yang berotot dan yakin dengan apa dia kecapi selama ini.

Jom kita lihat gambar-gambar beliau









Jika dilihat pada susuk tubuhnya, siapa sangka lelaki kacak ini adalah seorang wanita cantik pada mulanya bukan? Pasti ada yang terkejut melihat perubahan drastiknya ini.

Sumber: brilio.net via aliffchannel



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.