Header Ads

Lelaki Ni Dedah Cara Bunuh Beribu Ekor Nyamuk Dalam Satu Malam



Nyamuk memang tersangatlah annoying. Paling geram bila dah ready nak tidur dia main-main pula kat telinga ni kan? Itu baru seekor bayangkan bila nyamuk berterbangan keliling kita. Salah satu cara mudah nak bunuh dengan sembur pakai mosquito repellent. Spray satu bilik biarkan beberapa minit, kemudian bila tengok dah banyak je atas lantai kan.

Tapi seorang Youtuber, Dan Rojas dedahkan satu cara macam mana nak bunuh beribu ekor nyamuk dalam satu masa.


Sumber: ERA fm



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.