Header Ads

Pengkid Rogol Adik Kandung Perempuan Yang Berusia 16 Tahun




Seorang kakak yang merupakan Pengkit 30 tahun gelap mata telah merogol adik perempuannya yang masih berusia 16 tahun.

Kejadian kelam itu berlaku pada tahun lalu dan menjadi kes polis apabila mangsa membuat repot polis karena tidak tahan dengan perlakuan kakaknya itu

“Saya tak sangka bahwa kakak adalah seorang pengkit(lesbian) pada malam kejadian, ketika itu saya hendak ketandas,disitulah saya melihat kakak dan pasangan lesbiannya dalam keadaan telanjang bermadu kasih”

Saya menjerit tapi kakak dan pasangannya terus menarik dan merogol saya dengan menggunakan Dildo,katanya ketika memberikaN keterangan kepada kepolisian deli tua medan.

Menurut mangsa mereka berdua memang tinggal dirumah berkenan dan kedua orang tua mereka bekerja sebegai bisnes kayu di Asia dan hanya balik sekali dalam sebulan.

Semenjak dari pada itu mangsa beberapa kali dirogol hingga ia sampai susah bejalan dan membuat laporan polis dengan bantuan rakan Sekolahnya.

Sebelumnya dimaklumkan Lia adalah bekas pelajar Australi Dan juga pernah menikah dengan orang tempatan di negeri kangguru itu,akan tetapi pernikahan itu tidak bertahan lama karena Lia tidak pernah mendapat kepuasan seks dengan suaminya.

Tak sanggup menahan kesengsaraan batin, Lia bercerai dan beralih dari kehidupan normalnya hinggalah menjadi seorang pengkit dan balik ke tanah kelahirannya deli tua medan.

Di situ dia telah melihat adiknya yang ditinggalkannya 7 tahun lalu semakin membesar dan cantik,semenjak dari pada itu ia mulai tertarik hinggalah ia sanggup merogolnya.

Bagaimanapun menurut laporan Eberita Nusantara news, Lia kini ditahan reman bagi membantu siasatan terhadap seorang lagi pelaku yang merogol mangsa.

Sumber: Eberita



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.