Header Ads

(Video) "Kali Kedua Kau Buat, Gua Cari Lu Sampai Dapat" - Zed Zaidi Bagi Amaran Pada Aliff Aziz



Presiden Seniman Malaysia, Zed Zaidi, juga melontarkan pandangan beliau mengenai isu antara Aliff Aziz dan isterinya yang menjadi bualan hangat rakyat Malaysia baru-baru ini.

Zed Zaidi yang ditemui oleh portal hiburan Rotikaya menyifatkan insiden itu sebagai mencemarkan imej artis di Malaysia.

“Dari sudut pandangan saya, bagi saya, Aliff, lu memang tak gentleman. Sebab sebagai lelaki patut kita menghormati wanita lebih lebih lagi isteri kita yagn memang sentiasa di belakang kita”

“Kalau nak cakap jujur, bagi akulah, kau ni dah mencemarkan imej artis Malaysia. Walaupun kau bukan artis Malaysia, kau kena respek artis Malaysia,” katanya.

Selain itu, beliau juga menasihati agar Aliff Aziz tidak mengulangi perbuatan tersebut.

“Aku ni tahan sabar ni sebab apa sebab aku masih respect kau lagi sebab isteri kau. Kau kena ingat tau, isteri yang kau pukul tu rakyat Malaysia tau. Aku buat complain dengan imigresen dan macam-macam – yang memang kau tak boleh masuk Malaysialah”

“Jadi, masa ni aku masih respect. Jadi jaga perangai kau. Kau dah berjanji tadi aku tengok, yang memang kau tak nak buat lagi. Tapi kali kedua kau buat, lu jagalah bro, gua cari lu sampai dapat,” tegasnya Zed Zaidi.

Kalau nak dengar sepenuhnya pendapat dari Zed Zaidi, tonton video penuh dari Rotikaya ini:


Sumber: Siakapkeli



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.