Header Ads

Wanita Bermimpi Imam Masjidil Haram Tawaf Tanpa Pakaian. Ini Maksud Mimpi Yang Buat Ramai TERPANA !!!



Televisyen Arab Saudi selalunya akan menayangkan program keagamaan di setiap bandar dengan menjemput seorang pakar atau Syaikh untuk menjawab pertanyaan-pertanyaan berkaitan hukum yang disampaikan melalui telefon.

Suatu ketika, program tersebut telah menjemput Syaikh Abdur Rahman As-Sudais yang juga merupakan Imam Masjidil Haram. Beliau menjawab semua pertanyaan hingga tiba giliran pertanyaan dari pemanggil wanita yang meminta mimpinya ditafsirkan.

Wanita itu mengatakan, bahawa dia bermimpi berada di Masjidil Haram dan melihat seorang lelaki melakukan thawaf sambil telanjang. Wanita itu menambahkan juga bahwa dirinya mengenali orang itu, kerana dia tidak terlalu dekat dan tidak terlalu jauh darinya.

“Semua orang juga mengenalinya,” tambahnya.

“Jadi, bagaimana tafsir mimpi ini?” tanya wanita itu.

Syaikh As-Sudais menjawab, “Orang ini mendapat berita gembira. Jadi, tafsir bagi mimpi ini adalah bahawa orang ini -insya Allah- bersih dari dosa dan Allah meredhainya. ”

Wanita itu membalas, “Apa pendapat anda bila saya katakan pada anda, bahwa orang yang saya lihat dalam mimpi saya itu adalah… anda?”

Syaikh As-Sudais yang mulia ini terdiam dan hanya linangan air matanya yang jatuh bercucuran membasahi wajahnya.

Sumber: http://www.malaysiakubaru.com



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.