Header Ads

'Sedar-sedar, I Tak Pakai Baju Dan Banyak Cecair Putih Di Atas Perut' - Gadis Dipukau Dan Dirogol



Nasihat orang tua kepada kanak-kanak agar tidak bercakap dengan orang yang tidak dikenali, bukan sahaja perlu diikuti pada waktu itu sahaja. Namun sehingga ke dewasa, kita perlu amalkan terutamanya golongan wanita. 

Viral di laman Twitter baru-baru ini, kes seorang wanita dirogol oleh lelaki yang tidak dikenali kerana mangsa telah dipukau dan hanya menyedari apa yang berlaku setelah mendapati dirinya berada di tempat yang tidak sepatutnya. 

Menurut Khairul (@TOKhairul), kes itu merupakan kes kedua yang dipernah didengarnya sebelum ini seperti mana yang diceritakan oleh mangsa.

"Ini kali kedua aku dengar kes rogol pukau dari mangsa sendiri. I don't think we can educate demons anymore. Take care girls, jangan keluar malam bersendirian," tweetnya. 

Menurut wanita yang tidak didedahkan identitinya itu berkata, kejadian itu berlaku dua tahun yang lalu ketika dia berusia 26 tahun. 


"And again I kena rogol by strangers masa I umur 26 tahun, dua tahun yang lalu. 

"I balik kerja, kena pukau. I baru sampai rumah tetapi tiba-tiba I berada di Wangsa Melawati tanpa driving," katanya. 

Jelasnya, dia hanya menyedari dirinya dirogol setelah mendapati dirinya tidak memakai baju dan di atas perutnya terdapat banyak cecair putih. 

"Sebab I tak pakai baju dan air mani banyak di atas perut I. Tak boleh jalan, I call kawan I untuk pick up I dari situ. 


"Perkara terakhir yang saya boleh ingat, ada seorang individu berhenti di sebelah rumah I dan bertanyakan arah ke destinasinya. 

"I hanya boleh ingat nombor pendaftaran kereta Proton Wira dan lelaki itu botak. Itu sahaja, muka dia, I tak ingat," katanya. 

Golongan wanita dinasihatkan sentiasa berhati-hati dan sentiasa berteman bila berada di luar bagi mengelakkan kes seumpama ini berlaku. 

Sumber: The Reporter



Loading...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.